برگشت موهای زائد بعد از لیزر

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

امروزه لیزر در درمان بیماری های پوستی و از بین بردن موهای زائد نقش ویژه ای دارد . یکی از بیشترین طرفداران لیزر به منظور از بین بردن موهای زائد بدن می باشد . برای اطلاع از کابردهای لیزر در ادامه با ما همراه باشید .

برای لیزر موهای زائد به کجا مراجعه کنیم ؟

متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل استقبال زیاد افراد از لیزر موهای زائد افراد غیر متخصص و غیرحرفه ای دستگاههایی را بدین منظور خریداری کرده و در اماکن غیر استاندارد مانند سالن های زیبایی اقدام به انجام لیزر می کنند . برای انجام لیزر حتما به کلینیک زیبایی یا پوست و مو مراجعه کنید . زیرا هم دستگاههای خوبی دارند و هم افرادی که لیزر انجام می دهند دانش و آموزش کافی در این زمینه دیده اند . در صورتی که در اماکن غیر تخصصی و غیراستاندارد برای انجام لیزر مراجعه کنید انتظار عوارض هم داشته باشید . عوارضی از جمله سوختگی پوست و تورم و قرمزی بعد از لیزر در اینگونه اماکن ایجاد می شود . از طرفی برخی افراد نباید لیزر انجام دهند و نوعی بیماری پوستی دارند که حتما باید با نظارت و اطلاع پزشک اقدام به لیزر کنند که متاسفانه این موضوع در این گونه اماکن در نظر گرفته نمی شود. این موضوع نه تنها برای فرد  مراجعه کننده مضر می باشد بلکه برای سایر مراجعه کنندگان که از همان دستگاه استفاده می کنند نیز مضر است . زیرا ممکن است آلودگی و بیماری پوستی فرد بیمار از طریق دستگاه به پوست منتقل شود .

برای مشاوره وتعیین وقت قبلی با کلینیک پاسارگاد کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

آیا همه افراد می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند ؟

تقریبا بیشتر افراد شرایط انجام لیزر موهای زائد را دارند بجز افرادی که بیماری یا زائده پوستی دارند بدون تجویز متخصص پوست نباید لیزر انجام دهند .

بیش تر بخوانید
نقاط تزریق بوتاکس
برگشت-موهای-زائد-بعد-از-لیزر
برگشت-موهای-زائد-بعد-از-لیزر

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

در حقیقت لیزر موهای زائد برای کاهش رشد موهای زائد در بدن استفاده می شود اما در صورت تکرار جلسات و منظم بودن فواصل آن رشد آن متوقف می شود . هر چه پوست بدن روشن تر باشد و موهای زائد تیره تر و ضخیم تر باشد نتایج مطلوب تر بوده و زودتر رشد موهای زائد متوقف می شود . برای اینکه موهای شما مجدد بعد از چندین جلسه لیزر رشد نکنند بهتر است در انتخاب دستگاه لیزر و مرکزی که به آن مراجعه می کنید دقت کافی داشته باشید .

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

برای از بین بردن موهای زائد 6 تا 8 جلسه استفاده از لیزر نیاز است و بعد از آن نیاز به تکرار جلسات سالی یکبار می باشد .

کاربرد های لیزر در زیبایی

  1. از بین بردن تاتو

طبق آمار به دست آمده بیشتر افرادی که تاتو انجام می دهند از انجام آن پشیمان می شوند  می خواهند آن را پاک کنند . یکی از روش های از بین بردن تاتو های بدن استفاده از لیزر می باشد که البته نیاز به چند جلسه لیزر دارد .

  1. جوانسازی پوست

افراد با افزایش سن دچار پیری می شوند که این موضوع بر پوست هم تاثیر می گذارد . یکی از روش های جوانسازی پوست و کلاژن سازی استفاده از لیزر می باشد .

  1. درمان لک

یکی از تغییراتی که در پوست اتفاق می افتد تغییرات رنگدانه ای می باشد که منجر به ایجاد لک می شود . لیزرهایی برای این منظور وجود دارد که باعث از بین بردن یا کمرنگ کردن رنگدانه ها می شود .

بیش تر بخوانید
روش های مختلف لیفت صورت

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button