تزریق ژل به چانه

تزریق ژل به چانه

امروزه افراد به دنبال روش های زیبایی بدون استفاده از جراحی هستند . تزریق ژل یا فیلر یکی از موارد زیبایی و ترمیمی است که در دنیا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . این روش ها با نتایج قابل ملاحظه و رضایتمندی بالای بیماران همراه است قطعا دکتر باید دانش کافی در مورد آناتومی بدن ، تکنیک و میزان تزریق برای حصول بهترین نتیجه را داشته باشد .

زیبایی چانه

چانه در پایین ترین بخش صورت قرار دارد و دو آرواره را بهم متصل کرده است . این عضو از صورت نقش مهمی در زیبایی فرد دارد . شکل چانه در همه افراد یکسان نیست . به همین دلیل روش های جراحی و غیرجراحی برای خوش فرم کردن آن وجود دارد که در ادامه به روش غیرجراحی آن می پردازیم .

تصاویر تزریق ژل به چانه
تصاویر تزریق ژل به چانه

انواع چانه

  1. چانه بلند
  2. چانه پهن
  3. چانه کوتاه
  4. چانه باریک
  5. چانه صاف

افرادی که دارای چانه های صاف و پهنی هستند معمولا برای حجیم کردن و زاویه دار کردن آن برای تزریق ژل یا فیلر اقدام می کنند .

زاویه دار کردن چانه با تزریق ژل

یکی از شایع ترین مواردی که بسیاری از مراجعین و بیماران به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند ، زاویه دار کردن چانه و فک می باشد . امروزه این روش با استفاده از فیلر یا ژل های هیومیک اسید انجام می شود . این روش نیاز به جراحی ندارد و به صورت ایمن می باشد .

بیش تر بخوانید
کاشت ابرو

فیلم تزریق ژل چانه

نتایج تزریق ژل به چانه

بعد از تزریق ژل یا فیلر به چانه انتظار می رود شکل چانه کمی کشیده تر شود و چانه حدود 11 درجه با بینی زاویه تشکیل می دهد.

ماندگاری تزریق ژل به چانه

ماندگاری تاثیر ژل یا فیلر به چانه بین 6 الی 12 ماه می باشد . البته بعد از طی شدن این زمان فیلرها به دلیل ماهیت کلاژن سازی که دارند به طور کامل از بین نمی روند و جذب بدن نمی شوند .

برای مشاوره وتعیین وقت قبلی با کلینیک پاسارگاد کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

عوارض تزریق ژل

در برخی موارد کبودی و تورم بعد از تزریق ژل مشاهده می شود که طبیعی نیست . این کبودی به دلیل استفاده از سوزن های غیراستاندارد است . برای این منظور باید از کانولا استفاده کرد . این سوزن تیز نبوده و در نتیجه به رگهای اطراف آسیب نمی رساند درنتجه باعث خونمردگی و کبودی در محل تزریق نمی شود .

مراقبت های بعد از تزریق ژل به چانه

  • تا یک روز بعد از تزریق حمام نکنید .
  • تماسی با محل تزریق تا یک روز نداشته باشید .
  • در صورت وجود تورم و قرمزی از کمپرس یخ استفاده کنید .
  • قبل از تزریق از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و ژلوفن استفاده نکنید چون باعث خونریزی و کبودی می شود .
admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button