تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده

در اثر شل شدن عضلات صورت خط خنده ایجاد می شود . همچنین مهاجرت چربی از زیر چشم به سمت گونه ها باعث ایجاد خطی در پایین گونه و اطراف لب می شود که تاثیر منفی بر زیبایی فرد دارد . برای رفع این مشکل از  تزریق ژل در اطراف لب و در خط خنده استفاده می شود . این روش به جوانسازی صورت کمک می کند.

روش تزریق ژل خط خنده

در صورتی که عمق خط خنده زیاد باشد و سن بیمار بالا باشد از لیفت صورت استفاده می شود و کل صورت کشیده می شود. ولی در مورد بیماران جوان تنها از تزریق ژل برای رفع خط خنده استفاده می شود . زیرا پوست صورت طبیعی است و شل و افتاده نیست . برای هر بیمار باید بسته جداگانه و استریل استفاده شود که بهداشتی باشد .

حجمی که برای تزریق ژل خط خنده توصیه می شود 2 سی سی می باشد ولی این بدان معنی نیست که برای همه افراد این مقدار باید تزریق شود .برای مشاوره وتعیین وقت قبلی با کلینیک پاسارگاد کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

قیمت تزریق خط خنده

ژل باید به اندازه کافی و با توجه به عمق خط خنده باید تزریق شود . دقت کنید ژل از برند مناسب و استانداردی باشد . معمولا فریب قیمت پایین ژل را نخورید و حتما از برند آن از پزشک سوال کنید . امروزه برند محصول کشور کره از کیفیت خوبی برخوردار است . این نوع ژل ها گلوله نمی شود و به صورت نامنظم لمس نمی شود . همچنین ژل های با کیفیت از محل تزریق به سایر قسمت ها حرکت نمی کند و به راحتی جذب می شود .

بیش تر بخوانید
لیزر موهای زائد برای پوست های سبزه

مقدار ژلی که برای پر کردن خط خنده استفاده می شود باید طبیعی بوده و بیش از حد تزریق نشود .

تزریق-ژل-خط-خنده
تزریق-ژل-خط-خنده

میزان حجم تزریق خط خنده

حجمی که برای تزریق ژل خط خنده توصیه می شود 2 سی سی می باشد ولی این بدان معنی نیست که برای همه افراد این مقدار باید تزریق شود . بلکه در حد نیاز و رفع خط خنده تزریق شود . در غیراینصورت حجم زیاد تزریق ژل خود باعث ایجاد خطوط جدید و برجسته در صورت می شود .

زمان تمدید تزریق ژل خط خنده

ژل در صورتی که دارای کیفیت مناسبی باشد مدت زمان یک سال ماندگاری دارد و بعد از اتمام این زمان باید مجدد تمدید شود.

ورم بعد از تزریق ژل خط خنده

بعد از تزریق ژل تورم طبیعی است و معمولا بعد از 2 روز بهبود می یابد .

فیلم تزریق ژل خط خنده

اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

  • تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل حمام نروید .
  • از مصرف داروهای مسکن و آسپرین 3 روز قبل از تزریق ژل خودداری کنید .
  • ناحیه تزریق را تا 72 ساعت ماساژ ندهید و دستکاری نکنید .
  • تا 24 ساعت بعد از تزریق در معرض نور شدیدآفتاب قرار نگیرید .
  • تا 24 ساعت از ورزش کردن سنگین و فعالیت زیاد بپرهیزید .

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button