زاویه سازی صورت ( هزینه + عکس و فیلم واقعی )

یکی از نقاط زیبایی صورت گونه و چانه می باشد . با پیشرفت علم و تکنولوژی در پزشکی تکنیک های جدیدی برای زیبایی ایجاد شده است . از آنجائیکه هر فردی در زندگی خود مجبور به انجام جراحی برای درمان می باشد و عوارضی که بعد از آن متوجه فرد می شود ، برای زیبایی خود به دنبال روش های کم تهاجم و غیر جراحی می باشد . در ادامه به طور مفصل درباره زاویه سازی صورت بدون جراحی می پردازیم .

این روز ها بازار انواع عمل های زیبایی داغ است و هر کسی بنا به نوع نیازی که در خود می بیند، اقدام به انجام عمل جراحی زیبایی می کند تا تناسب و زیبایی بیشتری به چهره اش ببخشد. عمل زاویه دار کردن صورت نیز یکی از همان عمل های زیبایی است که روز به روز بر تعداد متقاضیان آن افزوده می شود، پس بهتر است در این باره بیشتر بدانید تا اگر تصمیم به انجام چنین عملی دارید با آگاهی بالا آن را انجام دهید و از مزایا ی آن بهره مند شوید.

زاویه سازی صورت 

زاویه سازی صورت یک تکنیک نوین برای ایجاد خطای دید در صورت است که نواقص را به خوبی از بین می برد .

زاویه دار کردن صورت و ناحیه فک برای بسیاری از افراد منجر به دستیابی به چهره ی ایده آلی خواهد شد که با روش های گوناگونی می توان آن را انجام داد.
در برخی افراد نواحی از صورت با سایر قسمت ها متناسب نبوده و کوچکتر یا بزرگ تر می باشد. برای مثال برخی ها دارای چانه یا فک کوچکی هستند که می توان با راهکار های نوین پزشکی توسط بهترین کلینیک پوست و مو به افزایش حجم آن دست یافت و به یک فرم زیبا و نیز بهبود مشکلات رسید.

زاویه سازی چانه

زاویه سازی چانه در افرادی کاربرد دارد که دارای چانه های کوچک و بد فرم هستند ، با تزریق ژل در این ناحیه می توان فرم زیبایی به آن بخشید . کوچک بودن چانه و یا گرد بودن آن می تواند تاثیر به سزایی در زیبایی صورت داشته باشد . افرادی که دارای صورت های چاقی هستند ، برای ایجاد خطای دید و لاغر تر به نظر رسیدن چهره از تزریق ژل و یا چربی در چانه استفاده می کنند .

البته روش های دیگری مانند پروتز چانه نیز وجود دارد که می توان با قرار دادن آن با تکنیک جراحی در زیر چانه این اقدام را ایجاد نمود . اما این روش علاوه بر هزینه ی بیشتر، نیاز به جراحی و گذراندن دوره ی نقاهت دارد .

تزریق ژل در چانه کبودی و تورم زیادی ندارد و معمولا در همان روز تزریق آثاری از خود جای نمیگذارد ، این روش کاملا غیر تهاجمی و بدون درد است و هیچ گونه ناراحتی و یا مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند . در مرکز زیبایی پاسارگاد از بهترین برند های روز دنیا برای تزریق ژل استفاده می شود و تزریق با تکنیک هایی کاملا خاص و با توجه به فرم کلی چهره انجام می شود .

زاویه سازی چانه توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شود که به علم زیبایی شناسی آگاهی کامل دارند .

زاویه سازی فک

زاویه سازی فک نیز همراه با چانه انجام می شود و در زیر پوست درست بالای استخوان های فک در طرفین صورت این اقدام انجام می شود با توجه به فرم کلی چهره برای ایجاد زاویه ای زیبا و منحصر به فرد ابتدا کارشناسی های لازم در این خصوص انجام می شود.

تزریق ژل در فک یکی از کاربردی ترین اقدامات برای رسیدن به چهره ای شیک و جذاب است ، این تغییرات به خصوص در آقایان با تاثیرات شگفت انگیزی همراه است که فرم کلی چهره را تغییر داده و زیبایی را دو چندان میکند .

در افرادی که مشکلات ظاهری در ناحیه فک دارند و یا دارای فک های کوچکی نسبت به سایر اعضای صورت هستند این تزریق با موفقیت انجام می شود و چهره را طبق استاندارد های زیبایی شناسی تغییر می دهد .

زاویه سازی فک در خانم ها نیز دارای نتایج بسیار خوبی است ، امروزه بسیاری از افراد مشهور در دنیای مجازی و واقعی از این تکنیک برای زیبایی بیشتر استفاده می کنند ، بد نیست که خانم ها نیز مانند ایشان از جذابیت ظاهری بیشتری برخوردار باشند .

با تزریق ژل در فک و ایجاد زاویه در چهره می توان با استاندارد های زیبایی و با توجه به نیاز صورت ، تغییراتی ایجاد نمود که در عین طبیعی بودن ، شگفت انگیز باشند .

زاویه سازی صورت

 روش های زاویه دار کردن صورت

این عمل با انواع روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام مزایای منحصر به فردی دارد و بنا بر سلیقه و تشخیص پزشک، به عنوان گزینه ی مناسب برگزیده می شوند.

دو روش کلی برای زاویه دار کردن صورت به کار می رود که عبارت اند از:

  1. زاویه دار کردن صورت با عمل های جراحی مانند کوچک سازی فک، پروتز چانه، جراحی غبغب و …
  2. زاویه دار کردن صورت بدون هیچ گونه اعمال جراحی

زاویه دار کردن صورت بدون جراحی

روش های از این دست به دلیل این که بدون جراحی انجام می شوند و از میزان تهاجم کم تری بر خوردار هستند و هم چنین بالطبع آن عوارض جانبی چندانی به همراه ندارد، یکی از ساده ترین و پر طرفدارترین روش های زاویه دار کردن صورت به شمار می روند.

به این صورت که با تزریق ژل یا چربی در گونه، چانه و… به نواحی مورد نیاز می توان به رفع نواقص دست یافت.
البته توجه داشته باشید که اگر این روش توسط افراد غیر حرفه ای انجام نگیرد، اثرات سوء داشته و باعث غیر طبیعی به نظر رسیدن چهره می شود.

برای افرادی که تمایل به جراحی ندارند ،  با استفاده از تکنیک تزریق ژل این کار را  می توان انجام داد . با تزریق ژل گونه بیمار کشیده می شود و خط گونه ایجاد می شود . با این کار چاله زیر گونه ایجاد می شود . استخوان فک کمی برجسته می شود و چانه بیمار کمی کشیده تر می شود .

مزایای زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل و چربی

زاویه دار کردن صورت
  • جوان سازی و فرم دهی به چهره در کوتاه ترین زمان
  • داشتن حداقل عوارض و دوره نقاحت نسبت به روش های جراحی
  • هزینه پایین تر نسبت به روش های جراحی
  • تاخیر روند پیری
  • کاهش خط لبخند و چروک های اطراف چشم

از آنجائیکه زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل  نیازی به بیهوشی و تجهیزات اتاق عمل ندارد و در مطب قابل انجام می باشد هزینه کمتری نسبت به جراحی دارد . هزینه این تکنیک همچنین به نوع ژلی که برای تزریق استفاده می شود و تبحر پزشک بستگی دارد . نکته ای که در این روش وجود دارد اینست که حتما برای این کار به کلینیک زیبایی یا مطب دکتر متخصص مراجعه کنید . زیرا این افراد هم از ژل با کیفیت استاندار استفاده می کنند و هم از تخصص و تبحر کافی در این زمینه برخوردار هستند .

نتایج زاویه دار کردن صورت

برای مشاهده نتایج این تکنیک تنها 2 الی 3 روز بعد از تزریق ژل صبر کنید اما انتظار تورم تا یک هفته را داشته باشید . در برخی موارد  عدم قرینه بودن دو طرف صورت بعد از تزریق مشاهده می شود . در این صورت زیاد نگران نباشید . مراجعه زود هنگام به پزشک برای درمان منجر به عدم تقارن یستر می شود بنابراین تا 2 هفته صبر کنید و عجله نکنید.

 

ماندگاری زاویه سازی صورت با تزریق ژل یا چربی

دوام و ماندگاری زاویه سازی صورت بسته به نوع روش اعمال شده دارد، اگر با تزریق ژل یا چربی عمل زاویه دار کردن صورت انجام شده باشد، می توانید به محض اتمام کار نتایج را به صورت مشهود مشاهده کنید و در مورد میزان ماندگاری آن می توان گفت زمانی حدود 6-12 ماه دوام دارد، باید گفت که زمان مذکور به نوع پوست و میزان کلاژن سازی آن بستگی خواهد داشت.

البته تزریق چربی ممکن است اثرات طولانی مدت تری داشته باشد. در برخی موارد چربی برای همیشه باقی خواهد ماند و در برخی موارد نیز بعد از چند ماه از بین می رود. جهت اطلاع بیشتر د ر مورد ماندگاری تزریق چربی به نوشته مدت ماندگاری تزریق چربی به صورت مراجعه نمائید.

سوالات متداول زاویه سازی صورت

چقدر ژل برای زاویه سازی صورت نیاز است؟ 

مقدار مواد ژلی که برای زاویه دار کردن صورت استفاده می شود به فرم صورت و نیاز بیمار بستگی دارد . در برخی افراد فرم گونه کمی برجسته می باشد و با 2 میلی لیتر زاویه دار می شود اما در برخی بیماران میزان این ژل  میلی لیتر است . در هر صورت با تشخیص پزشک متخصص انجام می شود .

آیا زاویه دار کردن صورت با ژل درد دارد ؟

برای این کار ابتدا از کرم بی حس کننده یا بیهوشی موضعی استفاده می شود تا بیمار دردی را احساس نکند . این کار 45 دقیقه قبل از تزریق صورت می گیرد تا تاثیر خود را داشته باشد .

عوارض زاویه دار کردن صورت

یکی از شایع ترین سوالاتی که بیماران می پرسند اینست که آیا بیمار بعد از تزریق ژل دچار عوارض جانبی می شود ؟

بعد از تزریق تورم و کبودی طبیعی است و برای برطرف کردن آن از کمپرس یخ بر روی موضع استفاده می شود.  تورم معمولا تا 48 ساعت بعد از تزریق وجود دارد اگر بیشتر از این زمان ، طول بکشد حتما با پزشک خود در میان بگذارید .

مزاقبت های بعد از زاویه دار کردن صورت چه مواردی است ؟

  • روز تزریق از مواد آرایشی استفاده نکنید .
  • از انجام فعالیت و ورزش های سنگین تا 24 ساعت بعد از تزریق خودداری کنید .
  • از استخر ، سونا ، چشمه آب گرم به مدت یک هفته استفاده نکنید .
  • ورزش یوگا را تا 7 روز بعد از تزریق انجام ندهید .

تعداد جلسات زاویه سازی صورت با ژل چقدر است؟

فرد یک ماه بعد از تزریق ژل باید صبر داشته باشد در صورتی که از نتایج راضی بود 6 ماه بعد از زمان اولین تزریق می تواند به پزشک برای تزریق مجدد مراجعه کند بعد از آن سالی یکبار کفایت می کند .

هزینه عمل زاویه سازی کردن صورت چقدر است؟

مطلع شدن از قیمت عمل های زیبایی یکی از مهم ترین مسائل است و هر کسی باید برای آن برنامه ریزی و پیش بینی کند. همانطور که می دانید به دلیل عوامل تأثیر گذار بسیاری در مورد زاویه دار کردن صورت نمی توانیم قیمتی واحد در دراختیارتان قرار دهیم، اما می توانیم فاکتور های که در هزینه ها دخیل هستند را در اختیارتان بگذاریم و در تخمین این هزینه ها شما را یاری کنیم.

  • میزان دستمزد پزشک متخصص
  • هزینه ویزیت مطب یا کلینیک زیبایی
  • موقعیت مکانی کلینیک یا مطب
  • میزان دسترسی شما به محل مورد نظر و هزینه ایاب و ذهاب
  • تعداد دفعات مراجعه به کلینیک برای دریافت دستور العمل های مراقبتی قبل و بعد از عمل
  • کمیت و کیفیت مواد و فیلر مورد استفاده در حین انجام عمل
  • میزان تخصص، تبحر و شهرت پزشک متخصص زیبایی و کادر پرسنل کلینیک زیبایی

زاویه سازی گونه

هرچند که فیلر های پر کننده کمک شایانی به برجسته سازی گونه ها می کند اما میتوان از چربی بدن خود فرد برای زیباسازی صورت وی استفاده کرد. برای این منظور از قسمت های مشخص و مورد نیاز چربی لازم بیرون کشیده می شود و در نهایت در گونه ها تزریق می شود.

همانطور که می دانید گونه جزو مهمترین اعضای میانه صورت است، متاسفانه همراه با بالا رفتن سن گونه ها دچار افتادگی می شوند،و برجستگی خود را از دست می دهند.

تغییرات ایجاد شده در گونه شامل افتادگی ناحیه کنار فک و ایجاد خط‌های عمیق و چین‌های بزرگ در قسمت لب و بینی (خط کشیده شده از گوشه بینی تا گوشه دهان) است.

بهترین اقدام برای بازسازی پوست و بازگرداندن حالت قبلی گونه ها جراحی زیبایی صورت است که می تواند با تزریق فیلر و چربی جبران شود.

زمانی که گونه ها حجیم باشند،صورت صاف به نظرمی آید و بخش میانی گونه از پلک پایین محافظت می کند و ممکن است در حالت چشم ها نیز تاثیر گذار باشد.

تزریق چربی در گونه،یک جراحی کاملا بی خطر و با امنیت بالا است، اگر این عمل توسط یک جراح متخصص انجام شود، با آرامش خیال و رضایتمندی کامل همراه خواهد بود.

تزریق چربی در گونه ها اثرات مطلوب و موثری دارد . تزریق چربی تقریبا هیچ عوارضی ندارد و در صورتی که به اشتباه تزریق شود و دچار خطا شود چربی از بدن خود فرد است و دچار واکنش نمی شود.

ماندگاری چربی تزریق شده در گونه ها از چند ماه تا چند سال متغیر است و این زمان بستگی به تبحر جراح در تزریق و نیز بافت پوستی خود فرد دارد .

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم برای دریافت نتیجه ی مطلوب، بهتر است از یک متخصص، مشاوره و راهنمایی دریافت کنید که جراحی در کدام ناحیه می تواند به زاویه دار کردن صورت شما با صرف کم ترین میزان هزینه و زمان کمک کند.
کلینیک زیبایی پاسارگاد، به عنوان بهترین کلینیک پوست در غرب تهران، با دارا بودن پزشکان و متخصصانی با تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه تزریق ژل و چربی با بهترین تکنیک و بالاترین مهارت می باشند.

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۱۱ دقیقه
Call Now Button