لیزر موهای زائد برای پوست های سبزه

لیزر موهای زائد برای پوست های سبزه

رشد پراکندگی جغرافیایی جمعیت در قرن 21 چنان است که بیماران دارای پوست تیره ( سبزه ) به طور فزاینده ای برای هر متخصص پوستی که به کار طبابت مشغول است دارای اهمیت خواهند شد . پوست های سبزه گروه بسیار متغیری شامل اصلیت های چینی ، ژاپنی ، هندی ، خاورمیانه پاکستانی ، اسپانیایی ، لاتین ، آفریقایی و کارائیب و آفریقایی – آمریکایی ( دو رگه ها ) را شامل می شود . تیپ پوستی فیتزپاتریک این بیماران به طور مشخص بین III و VI قرار می گیرد .

لیزر-موهای-زائد-برای-پوست-های-سبزه
لیزر-موهای-زائد-برای-پوست-های-سبزه

لیزر پوست سبزه

پوست های تیره نسبت به متناظرهای سفید پوست خود از چندین بابت متفاوت هستند . ملانوسیت های بزرگتر در این پوست های تیره ، ملانین بیشتری تولید می کنند و ملانوزوم ها در داخل کراتینوسیت ها به فراوانی پخش شده و حفاظت قابل توجهی در برابر نور فراهم می کنند . تغییرات پیری ناشی از نور در این افراد ، با فراوانی بیشتری به صورت اختلالات رنگدانه ای بروز می یابد . اختلالات رنگ دانه ای مادرزادی و اکتسابی مانند خال های Ota ، لکه های پوستی Hori و ملاسما نیز در این افراد با شیوع بیشتری دیده می شوند . بنابراین مدیریت اختلال رنگ دانه ای ، یک نگرانی عمده بیماران دارای پوست سبزه محسوب می شود . اگرچه میزان بالای ملانین در این نوع پوست که به طور یکنواخت در سرتاسر پوست های سبزه پخش شده است در کنار طیف جذبی وسیع ملانین برای تشعشعات الکترومغناطیسی ؛

با عمل کردن به عنوان رنگدانه رقیب برای ضایعه رنگدانه ای هدف ، اغلب سبب بروز چالش های درمانی در هنگام درمان با لیزر می گردد . لک شدن پوست بعد از التهاب که بندرت در افراد با پوست های روشن دیده می شود می تواند یک پیامد شایع در هنگام استفاده غیر حرفه ای لیزر در پوست های سبزه باشد . هدف از این مبحث یه حداکثر رساندن نتیجه و حداقل رساندن عوارض می باشد . همچنین درمان های مناسب را برای الگو گرفتن و اشتباهات درمانی را برای اجتناب از آنها مورد تاکید قرار خواهیم داد .

در کلینیک پاسارگاد برای لیزر پوستهای سبزه از جدیدترین دستگاه استفاده می شود .برای مشاوره وتعیین وقت قبلی با کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

ارزیابی بیماران دارای پوست تیره

یک سابقه مشروح و معاینه دقیق برای داشتن یک تشخیص درست قبل از هرگونه اقدام درمانی ضرورت دارد . عکس برداری استاندارد دیجیتال برای ضبط کردن ظاهر اولیه بیمار و هرگونه بهبودی بعدی کمک کننده خواهد بود . اقدامات دیگر مانند عکس برداری ماورای بنفش یا نور لامپ Wood برای مثال در ارزیابی اجزای درمال و اپیدرمال ملاسما مفید است .

بیش تر بخوانید
بهترین خدمات یک کلینیک پوست و مو چیست؟

برای اظلاع از بهترین کلینیک زیبایی در تهران روی ادامه مطلب کلیک کنید.

مطالب مرتبط با این مقاله :

لیزر موهای زائد 

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد

جوانسازی پوست

میکرودرم

میکرونیدلینگ

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button