لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان

آیا رشد موهای زائدتان خارج از کنترل شده است؟ لیزر موهای زائد مردان چه تفاوت هایی دارد و تا چه میزان موثر است؟ طی سال ها محققان به دنبال بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد می باشند. تا کنون به این نتیجه رسیده اند که لیزر یکی از بهترین راه های از بین بردن دائمی موهای زائد می باشد.

در گذشته تنها زنان به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد بودند ولی امروزه مردان نیز به دنبال راه درمان قطعی برای از بین بردن موهای زائد خود هستند. اکثر مردان بیشتر به دنبال راهی برای نازک کردن و کم پشت کردن موهای زائد هستند. گزارش ها حاکی از آن است که روز به روز به تعداد مردانی که تمایل به لیزر موهای زائد در قسمت آلت تناسلی دارند در حال افزایش است.

امروزه با وجود دستگاه های گوناگون لیزر، دیگر نگرانی از بابت موهای زائد وجود ندارد و با توجه به رنگ پوست فرد و میزان ضخامت موها می توان امواج دستگاه را تنظیم نموده و طی جلساتی معلوم بهترین و موثرترین نتیجه را به دست آورد.

عکس لیزر-موهای-زائد-مردان
عکس لیزر-موهای-زائد-مردان

چگونگی کارکرد لیزر موهای زائد مردان

قطعاً اولین و بهترین گزینه درمانی برای موهای زائد مردان لیزر می باشد. ولی این روش درمانی چگونه کار می کند؟ کارکرد لیزر به این صورت است که اشعه لیزر وارد ساقه مو می شود و در حقیقت ریشه مو را از بین می برد. البته فولیکول مو ( جایی که رشد مو آغاز می گردد) سر جای خود باقی می ماند و احتمال رشد موی دیگری از این فولیکول وجود دارد ولی خیلی سخت این اتفاق می افتد. پس نتیجه می گیریم نتیجه لیزر موهای زائد برای مدت طولانی اثر خود را حفظ می کند.

مدت زمان مورد نیاز برای لیزر موهای زائد مردان

حدوداً 30 دقیقه برای لیزر موهای زائد مردان زمان لازم است البته بستگی به میزان موهای زائد و ناحیه های تحت درمان دارد. همچنین تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به دستگاه لیزر و ضخامت و پرپشتی موهای زائد دارد.

بیش تر بخوانید
تزریق ژل خط خنده

لیزر موهای زائد مردان در چه بخش هایی از بدن بیشتری تاثیر را دارد؟

لیزر موهای زائد کمر، سینه، شکم، شانه ها و ناحیه تناسلی بهترین نتیجه را دارد. در مواردی که پوست روشن است و موها تیره، لیزر بیشترین اثربخشی را دارد. لیزر برای موهای بلوند و سفید مناسب نیست.

پس از اینکه تمام جلسات مورد نیاز برای درمان با لیزر به اتمام رسید و دوره درمانی تکمیل شد، نتیجه می تواند دائمی باشد. از این پس درمان به صورت سالانه یا دو سال یک بار صورت می گیرد تا نتیجه درمان حفظ گردد.

برای مشاوره وتعیین وقت قبلی با کلینیک پاسارگاد کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

نظر کارشناسان درباره لیزر موهای زائد در مردان

اکثر مردان برای ناحیه کمر، بازو و سینه لیزر موهای زائد انجام می دهند. و در اغلب مواقع مردان خواستار نازک کردن موها و نه از بین بردن آن می باشند که این مورد هم با دستگاه لیزر قابل انجام است.

نتیجه گیری

در مردان با افزایش سن موهای زائد مخصوصاً در کمر بیشتر می شود. حدوداً نیاز به 8 تا 10 جلسه برای درمان موهای زائد مردان وجود دارد. بعد از آن به صورت سالانه لیزر تمدید می گردد. لیزر موهای زائد مردان یکی از موفق ترین و اثر بخش ترین روش های از بین بردن موهای زائد می باشد.

منبع : https://www.webmd.com/men/features/for-men-only-hair-removal#4

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button