هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟
عملکرد لیزر ها بر حذف موهای زائد چگونه است؟
مزایای استفاده از لیزر ها برای از بین بردن موهای زائد کدام است؟
آیا لیزر ها تاثیرات مشکل آفرین و خطرناکی را بر روی پوست می گذارند؟

در این روزها که اقدامات لیزر درمانی در تمامی حوزه های پزشکی و نیز زیبایی انجام می پذیرد یکی از دغدغه های افرادی که به نوعی نیازمند استفاده از این روش ها هستند این است که در خصوص چگونگی روند کار، میزان خطرات و یا پیامد های بد و یا اینکه از تاثیرات لیزر روی بدن خود آگاه شوند. از همین رو سوالاتی از قبیل پرسش هایی که در بالا ذکر شد عنوان می کنند. اما در این میان هزینه انجام لیزر ها نیز جزء اطلاعاتی است که در صدد هستند از آن مطلع شوند.

به همین بهانه مقاله پیش رو بسیاری از جنبه های مختلف لیزر موهای زائد از جمله هزینه انجام آن را مورد بررسی قرار داده است.

لیزر موهای زائد

لیزر ها برای حذف مو های زائد چگونه عمل می کنند؟

لیزرهای مختلفی که برای حذف موهای زائد بکار گرفته می شوند با اثرگذاری روی فولیکول های مو، آنها را از بین می برند. درواقع به بیانی دیگر فولیکول ها که در ریشه موها قرار دارند، در صورتی که از بین برود رشد مو متوقف می شود. بر همین اساس لیزر ها کار را از ریشه انجام می دهند و فولیکول های ریشه مو را از بین برده در نتیجه رشد مو ها برای همیشه متوقف می شود.

بیش تر بخوانید
آنچه که باید درباره لیزر CO2 بدانید!

لیزر موهای زائد در کدام محل ها انجام می شود؟

لیزر موهای زائد در تمامی نواحی بدنی قابل انجام است. مثلا مهم ترین مناطقی که لیزر انجام می شود:

  • پاها
  • دست ها
  • زیر بغل
  • روی شکم
  • ناحیه تناسلی
  • صورت
  • چانه
  • کمر

در مواردی مشاهده شده است که افرادی به مراکز مراجعه می کنند و از رشد موهای زائد در بخشی از بدن خود ناراضی اند و می خواهند صرفا همان منطقه لیزر شود. ولی در موارد دیگری افراد خواستار آنند که تمامی بدن آنها لیزر شود.

این مساله بستگی به خواسته خود فرد دارد و نیز آنکه چقدر موهای زائد روی نواحی مختلف بدن آن ها روییده است.

لیزر موهای زائد چه مزایایی دارد؟

حذف دائمی موهای زائد مهم ترین و نیز بهترین نتیجه است که می توان خروجی عمل لیزر دانست.

البته باید این موضوع را در  نظرداشته باشید که برای نتیجه بخشی، قطعا باید تعداد جلسات لیزر مشخصی را برای لیزر پشت سر بگذارید تا به مطلوب خود دست پیدا کنید.

دومین مزیتی که روش لیزر دارد این است که در روند انجام هیچ گونه مشکلی برای مراجعه کننده پیش نمی آید. درواقع درد یا خونریزی در روش لیزر وجود ندارد.

دیگر مزیت لیزر این است که اثرات آن بر روی پوست و نیز حذف موهای زائد به مدت طولانی باقی است. به این معنا که افرادی که این کار را انجام می دهند تا مدت زمان طولانی رویش مو ها را روی سطح بدن یا صورت خود احساس نمی کنند.

آیا لیزرها پیامدهای خطرناکی در پی دارند؟

خیر. در مورد عوارض لیزر موهای زائد می توان گفت، در تمام سال هایی که این اقدام از سوی بسیاری مراکز و برای تعداد زیادی از افراد انجام شده است تاکنون پیامدی منفی را شاهد نبوده ایم. افراد می توانند بدون هیچ نگرانی و دغدغه برای انجام لیزر موهای زائد اقدام کنند.

برای مشاوره وتعیین وقت قبلی در رابطه با لیزر موهای زائد می توانید با کلینیک پاسارگاد کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

هزینه لیزر موهای زائد

واقعیت این است که نوع محاسبه هزینه لیزر ها در گذشته با اکنون قدری متفاوت بود. بدین معنا که در گذشته برای تعیین هزینه لیزر به تعداد شات هایی که لیزر انجام می داد هزینه دریافت می شد. شات درواقع عملی است که در طی آن لیزر امواجی را به سطح پوست می رساند. بر همین اساس در طی کار تعداد شات ها هزینه نهایی را مشخص می کرد.

بیش تر بخوانید
درمان گودی زیر چشم

اما بعد از گذشت زمانی، در این روزها هزینه لیزر موهای زائد بر اساس منطقه ای از بدن که  قرار است تحت لیزر قرار بگیرد تعیین می شود.

مثلا هزینه دست ها و پاها با هزینه کل بدن فرق می کند.

دومین مساله ای که در تعیین هزینه ها تاثیر گذار است مرکزی است که به ارائه این خدمت زیبایی می پردازد.

درواقع برخی از مراکز به جهت تجربه و اعتبار بالایی که در زمینه فعالیت های لیزر و زیبایی دارند خدمات مطمئن تر و بهتری را ارائه می کنند. بسیاری از افراد زمانی که قصد دارند لیزر انجام بدهند به دنبال این هستند که از بهترین مرکز و بهترین کادر کمک بگیرند. از همین رو مراکزی که کارنامه کاری موفقی را دارند قطعا گزینه امن تری برای انواع اقدامات زیبایی از جمله لیزر هستند. بر اساس تمامی مطالبی که گفته شد توجیه پذیر است که این مراکز هزینه ای متفاوت تر از سایر مراکز دریافت کنند.

به طور کلی باید این نکته را یادآور شویم که هزینه لیزر موهای زائد چندان نرخ ثابتی ندارد. بسته به عواملی که در بالا ذکر شد و یا بسیاری از عوامل دیگر ممکن است تغییر کند.

البته از نظر دور نداشته باشید که این نوسان قیمت آنقدر ها هم زیاد نیست که موجب نگرانی و دغدغه شما شود. زیرا که با رشد و گسترش مراکز زیبایی و لیزر موهای زائد فضایی رقابتی ایجاد شده است که هر مرکز تلاش می کند با راضی نگه داشتن مراجعین خود فعالیت خود را رونق بخشد.

نتیجه گیری

بیش تر بخوانید
تزریق ژل گونه  

در این مقاله تمامی دغدغه ما این بود که اطلاعاتی جزئی و دقیق در خصوص لیزر موهای زائد وهمچنین هزینه ای که باید برای انجام این عمل بپردازید در اختیار شما قرار دهیم.

امیدواریم که با توجه به مطالبی که گذشت بتوانید با کمک گرفتن از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد، تمامی مشکلاتی که در این زمینه دارید به طور کلی برطرف شود.

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه
Call Now Button