جلسه اول لیزر چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

سوالات فوق جزء مهم ترین سوالاتی است که از سوی بسیاری از افراد به کرّات پرسیده می شود. در این نوشتار تمامی تلاش مان معطوف به این است که پاسخ هایی دقیق در جواب پرسش های فوق داشته باشیم. نیز در ادامه نکاتی چند را در خصوص انجام لیزر مطرح خواهیم ساخت.

در ابتدا و برای درک بهتر شما را به مشاهده ویدئوی ذیل که شامل چگونگی از بین بردن موهای زائد توسط لیزر می باشد، دعوت می نمائیم.

لیزر ها با چه اهدافی به کار گرفته می شوند؟

این روزها لیزر های مختلفی در مراکز درمانی، بیمارستان ها، مطب ها وجود دارد که هرکدام با هدف خاصی و نیز برای انجام یکسری اعمال خاص بکار گرفته می شوند. بخشی از این لیزر ها کابرد درمانی و بخشی دیگر کاربردهای زیبایی دارند.

لیزر موهای زائد نیز از جمله اقداماتی است که زیرمجموعه اقدامات زیبایی قرار می گیرد و لیزر های مخصوص به خود را دارد.

لیزر کردن موهای زائد چه فوائدی دارد؟

لیزر موهای زائد با توجه به رشد و گسترشی که در تولید و نیز در بکارگیری لیزر ها وجود دارد، موقعیت های خوبی را برای بسیاری از زنان و مردان فراهم کرده است تا از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

بیش تر بخوانید
همه چیز درباره سابسیژن

فوائد و مزایای استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد از این قرار است:

  • به مدت طولانی اثر گذار خواهند بود. بدین معنا که کسانی که تحت لیزر قرار می گیرند تا مدت زمان نسبتا طولانی از شر موهای زائد خود در امان اند.
  • در بلند مدت و نیز بعد از انجام جلسات متعدد لیزر، افراد با کاهش حجم موهای زائد خود مواجه خواهند بود.
  • لیزر ها در کوتاه ترین زمان بالاترین کارایی را دارند.
  • لیزر بدون درد و ناراحتی انجام می شود.
  • لیزر بدون آسیب به پوست عملکرد خود، یعنی از بین بردن موهای زائد را خواهد داشت.

جلسه اول لیزر چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای انجام لیزر ها باید نکاتی را رعایت کنید که تمامی این نکات به اندازه خود در روند انجام لیزر مهم است و در نتیجه ی مثبت لیزر دخیل می باشد. به همین دلیل اولین توصیه ای که به عزیزان داریم این است که حتماً تمامی اقدامات لازم را بشناسید و با دقت آن ها را رعایت کنید.

  1. 14 روز قبل از انجام اولین جلسه لیزر نباید به هیچ وجه در معرض تابش نورخورشید باشید. این اتفاق باید به حداقل میزان قرار گیری در زیر نور خورشید کاهش پیدا کند.
  2. 14 روز قبل از انجام لیزر نباید پوست خود را برنزه کنید زیرا با این اقدام لیزر ها نتایج مثبتی را از خود نشان نخواهند داد. به علاوه اینکه اگر ناخواسته و نااگاهانه چنین اقدامی را انجام داده اید حتما باید با مسئول مرکز در میان بگذارید. البته ما در مرکز زیبایی کلینیک پاسارگاد با دارار بودن دستگاه لیزر الکس سرد کوترا، این امر یعنی لیزر موهای زائد برای پوست های برنزه را بدون کوچکترین عوارض فراهم ساخته ایم.
  3. 14 روز پیش از انجام لیزر نباید محل مورد نظر برای لیزر تحت عمل موم انداختن، بند انداختن، وکس قرار گرفته باشد. در این صورت هیچ انتظاری از نتیجه بخشی لیزر برای از بین بردن موهای زائد نداشته باشید.
  4. 14 روز پیش از انجام لیزر مسئولین مرکز لیزر توصیه ای که به افراد دارند این است که حتماً با تیغ اصلاح انجام دهند. این اقدام در روند اثر گذاری لیزر تاثیرات زیاد و مثبتی را خواهد داشت.
  5. روزی که می خواهید لیزر انجام دهید محل مورد نظر باید عاری از هرگونه پوشش مواد آرایشی و یا عطر و ادکلن باشد. در حالت کلی این قاعده را رعایت کنید که محل مورد نظر کاملا پاکیزه و نیز بدون هیچ پوششی از مواد آرایشی و هرنوع ماده دیگر باشد.
  6. جلسه اول لیزر نباید انتظار نتایج قابل توجهی داشته باشید. زیرا که برای اثر گذاری لیزر ها زمان لازم است. به همین جهت در جلسه اول نهایت همکاری را با مسئول انجام لیزر داشته باشید تا سرعت نتیجه بخشی در طی جلسات بعدی افزایش یابد.
  7. بهتر است که جلسه های انجام لیزر در دوره قاعدگی نباشید.
  8. محلی که قرار است لیزر انجام شود نباید خالکوبی داشته باشد. در صورتی که در محلی خالکوبی دارید آن را با پزشک متخصص در میان بگذارید.
  9. اگر دختر جوانی هستید که هنوز دوره قاعدگی را شروع نکرده اید حتما این نکته را نزد مسئول انجام لیزر مطرح کنید.
  10. محل انجام لیزر نباید زخم سرباز قرار داشته باشد. اگر زخم وجود دارد بهتر است بعد از دوره بهبودی برای لیزر اقدام کنید.
بیش تر بخوانید
همه چیز راجع به لیزر، لیزر موهای زائد و نقش لیزر در درمان بیماری های پوستی

برای انجام لیزر چه تعداد جلساتی لازم است؟

این مساله به میزان موهای زائد و نیز در افراد متخلف متفاوت است. باید افراد تحت مشاوره و معاینات اولیه قرار بگیرند تا تعداد تعداد جلسات موهای زائد مشخص شود.

آیا انجام لیزر عارضه های خطرناک و مشکل آفرین در پی دارد؟

خیر. واقعیت این است که انجام لیزر تاکنون هیچگونه خطر ساز نبوده و گزارش هایی را مبنی بر عوارض لیزر موهای زائد شاهد نبوده ایم. بر همین اساس می توانید بدون نگرانی و دغدغه دست به انجام لیزر بزنید و از مزایای و نتایج مثبت آن بهره مند شوید.

برای مشاوره وتعیین وقت قبلی در رابطه با لیزر موهای زائد می توانید با کلینیک پاسارگاد کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

هزینه انجام لیزر چقدر است؟

هزینه انجام لیزر بسته به اینکه کدام بخش از بدن باید لیزر شود، و نیز بسته به اینکه در کدام مرکز و نیز کدام دستگاه برای انجام لیزر بکار گرفته می شود، متغیر است. مراکزی که در آن از بهترین و نوین ترین دستگاه های لیزر موهای زائد استفاده می کنند قطعاً هزینه بالاتری را نسبت به سایر مراکز دریافت خواهند کرد.

نتیجه گیری

در انتها این نکته را به همه خوانندگان این مقاله یادآور می شویم که حتما برای انجام لیزر به مراکزی رجوع کنید که معتبر باشند و نیز از نتایج کار آنها آگاه باشید. با افزایش تعداد مراکزی که به انجام انواع خدمات زیبایی مبادرت می ورزند میزان حساسیت افراد نیز باید زیاد باشد تا با کمترین عارضه خطرناکی مواجه نشوند.

بیش تر بخوانید
تزریق بوتاکس پیشانی

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه
Call Now Button