لیفت ابرو با تزریق ژل

لیفت ابرو با تزریق ژل

کاهش حجم بین پوسن و استخوان و همچنین گودرفتگی شقیقه ها و اسکلتی شدن بخش خارجی لبه اربیت همگی سبب افتادگی ابرو می گردند . در نتیجه محل ابرو پایین تر از محل مطلوب قرار گرفته و پایین رفتن ابروها سبب ایجاد نمای ناراحت و عبوس در فرد می گردد . در صورت تزریق صحیح فیلر جهت پر کردن حجم از دست رفته ، لیفت واقعی ابرو رخ می دهد .

چه افرادی مناسب لیفت ابرو با تزریق ژل هستند ؟

افرادی که کاندید لیفت خارجی ابرو و حجم دهی این ناحیه هستند معمولا دارای پوست نازکی بوده و ممکن است دارای عروق سطحی فراوانی باشند . به طور رایج یک ورید اصلی منفرد سوراخ کننده ( پرفوران ) درست در بخش خارجی فوقانی لبه اربیت واقع شده که عمود به موازات سطح پوست قرار داشته و در هنگام تزریق عمقی می توان از آنها پرهیز نمود.

لیفت-ابرو-با-تزریق-ژل
لیفت-ابرو-با-تزریق-ژل

تکنیک لیفت ابرو با تزریق ژل

بهترین سطح تزریق در عمق عضله اربیکولاریس و فاشیای آپونوروزی و گالئا و درست روی پریوست می باشد . بهتر است ابتدا با یک سوزن شماره 30 وارد این ناحیه شده و مقداری داروی بی حسی موضعی ( لیدوکائین ) یک درصد ، اپی نفرین 100000/1 بافر شده با بیکربنات سدیم به نسبت 1:9 تزریق گردد . پس از اینکه بی حسی رخ داد ، فیلر با استفاده از سوزن بلند در زیر فاسیای ضخیم عمقی درست روی پریوست تزریق می گردد .

بیش تر بخوانید
مزوژل و کاربردهای آن

زمانی که سوزن در زیر ابرو به استخوان می رسد ، فرد تزریق کننده دیگر قادر نخواهد بود سوزن را به شکل عمودی جا به جا کند . در این زمان تزریق رو به عقب ( پس گرد ) آهسته فیلر با بیرون کشیدن سوزن صورت می گیرد . سپس سوزن از همان سوراخ اما با زاویه اندکی متفاوت نسبت به قبل دز مسیر دوم و سوم وارد می شود تا در زیر بخش خارجی ابرو یک پرشدگی بالشتکی ایجاد کند.

برای مشاوره وتعیین وقت قبلی با کلینیک پاسارگاد کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

مراقبت های بعد از لیفت ابرو با تزریق ژل

فشار فوری روی محل و سپس استفاده از یخ در این ناحیه در به حداقل رساندن کبودی مفید است . ابرو پس از تزریق بلند می شود اما در خارج باید در امتداد شقیقه و همچنین بخش خارجی اربیت باشد تا نمای فرد طبیعی به نظر برسد .

عوارض لیفت ابرو با تزریق ژل

به جز کبودی در صورت تزریق سطحی خطر اندکی وجود دارد . تزریق ها باید صاف و یکنواخت باشند .

نکات کلیدی در لیفت ابرو با تزریق ژل

  • جهت دستیابی به حداکثر لیفت ، تزریق ها ( محل ورود سوزن ) باید در دم ابرو و در سطح رویش موها یا در زیر آن صورت گیرند . جحجم دهی باید در زیر سطح ابرو باشد تا سبب لیفت ابرو شوند نه آنکه ابرو را برجسته تر نمایند .
  • در این ناحیه می توان از هیالورونیک اسید یا کلسیم هیدروکسی آپاتیت استفاده نمود .
  • تزریق BoNTA در ناحیه خارجی عضله اربیکولاریس را مدنظر قرار دهید .
admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button