کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش sut

ریزش مو در آقایان بطور طبیعی معمول است و معمولا ارثی است و راه حل دائم آن روش صحیح کاشت مو می باشد . یکی از این روش ها ، کاشت مو به روش Sut میباشد که در این روش می توانیم تراکمی 3 برابر نسبت به روش های سنتی را انجام دهیم که تا 14 هزار مو را در یک جلسه شاهد باشیم . این تکنیک به روزترین متد روز امریکا و اروپا بوده است . طبیعی بودن خط رویش و مهندسی آن با تراکم بالا شاهد موهای کاشته شده با تراکم بالا شاهد خواهید بود .

شرایط کاشت مو به روش sut

هر چه تراکم موهای پشت سر شخص بیشتر باشد تعداد واحدهای فولیکول مو بیشتر می شود . این تکنیک برای هر نوع وسعت ریزش قابل انجام است . کاشت مو به روش SUT در یک روز قابل انجام بوده و بعد از 6 الی 9 ماه رشد مجدد مو شروع می شود .در این تکنیک بعد از برداشت با پانچ لیزری و پیوند آن شاهد کیفیت بالا و موی کاملا طبیعی هستیم که در نهایت رضایت بیمار و اطرافیان او را شاهد خواهیم بود .

عمل چال گونه

مزایای کاشت مو به روش sut

در این روش مانند گذشته نیازی به تیغ جراحی ندارد در نتیجه نیاز به بیهوشی ندارد . بنابراین برش و اسکار ناشی از جراحی که از عوارض عمل می باشد وجود نخواهد داشت . برداشت مو توسط پانج لیزری توسط متخصص مجرب انجام می شود .

بیش تر بخوانید
تزریق ژل خط خنده

از مزایای دیگر این روش اینست که تنها در یک جلسه انجام می شود که دیگر نیاز به مراجعه زیاد بیمار برای برداشت مو و خستگی ناشی از آن نمی باشد . همچنین از آنجاییکه هیچ برشی در این روش زده نمی شود در نتیجه خونریزی و دردی هم وجود ندارد . هیچ اسکاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای کاشته شده وجود نخواهد داشت .

نحوه انجام کاشت مو  به روش sut

در ابتدا واحد فولیکولی توسط دستگاه sut از پشت مو استخراج می شود . استخراج واحد فولیکولی یک ، دو ، سه ، چهار واحد مو از هر گرافت انجام می شود. پیوند مو با کیفیت بالایی با زاویه دقیق و کاملا بدون عوارض برداشت می شود . طراحی خط رویش در این روش کاملا طبیعی است .

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش SUT

  • شستشوی موی سر را تا 2 هفته به آرامی انجام دهید .
  • بعد از کاشت مو فعالیت های سنگین و ورش های سنگین به مدت 2 هفته انجام ندهید .

بعد از گذشت 2 الی 3 هفته نیاز به مراقبت خاصی نیست و رشد موها مجدد شروع می شود . حتی می توان موهای کاشته شده را اصلاح کرد .

نکته ای که درباره این روش وجود دارد اینست که حتما به کلینیک پوست و مو یا کلینیک زیبایی مراجعه کنید . زیرا این روش باید تحت نظر پزشک متخصص پوست انجام شود در غیر اینصورت عوارض جبران ناپذیری را متوجه فرد می کند .

در این روش می توانیم تراکمی 3 برابر نسبت به روش های سنتی را انجام دهیم که تا 14 هزار مو را در یک جلسه شاهد باشیم.برای مشاوره وتعیین وقت قبلی با کلینیک پاسارگاد کلینیک پوست در غرب تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

قیمت کاشت مو به روش SUT

هزینه کاشت مو به روش SUT به عواملی از جمله کلینیک یا مطبی که به آن مراجعه می کنید و نوع دستگاهی که برای کاشت استفاده می شود بستگی دارد . از آنجاییکه این روش جدیدتر می باشد و از دستگاه مخصوص استفاده می شود نسبت به روش های قدیمی گران تر می باشد اما درصد موفقیت آن نسبت به روش های دیگر کاشت مو بالاتر است و تنها در یک جلسه انجام می شود .

بیش تر بخوانید
آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

نتایج کاشت مو به روش SUT

در ابتدا پزشک باید به شرایط موی فرد توجه کند . در صورتی که بیمار دارای گرافت موی قوی باشد نتیجه موفقیت آمیز و بهتر می شود اما در صورتی که بدون توجه به بررسی اولیه کاشت مو انجام شود ممکن است به دلیل بانک موی ضعیف فرد مدتی بعد از پیوند دچار ریزش مو شود .

مطالب مرتبط با این مقاله:

کاشت مو طبیعی 

کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش Fut

 

 

 

 

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
Call Now Button