آپارات گالری پوست مو و زیبایی

کلاژن سازی , جوانسازی پوست

دریافت مشاوه رایگان

باشماره گیری تلفن های زیر:

021-46016445

021-46017359

کلینیک تخصصی لیزرموی زائد

مرکز مشاوره رایگان

لیزر موهای زائد آقایان و بانوان با قدرتمندترین دستگاه الکساندرایت

پوست مو و زیبایی ; درست است که برخی بر این باورند که سن تنها یک عدد است، اما در واقعیت نمی توان از تاثیرات آن بر اندام انسانی چشم پوشید. افزایش سن با ایجاد تغییرات هورمونی می تواند تغییرات دیگری مانند تغییرات پوستی، تغییرات سیستم ایمنی بدن و یا حتی تغییرات روانی را نیز به دنبال داشته باشد.

به همین جهت است که بشر تا به این لحظه به دنبال راهی بوده است تا بتواند این تغییرت را به حداقل رساند، که البته تا حدودی نیز موفق بوده. یکی از این راه کار هایی که علم در اختیار او قرار داده است انجام جراحی های تهاجمی متعدد برای داشتن سیمایی جوان تر است.

لیفت صورت با نخ در زیبایی

لیفت صورت با نخ بی نیاز از جراحی بوده و تنها با استفاده از سوزن های مخصوص و نخ لیفت صورت انجام خواهد شد. در این روش می توان از دو نوع نخ استفاده کرد: نخ هایی که دندانه دار بوده و در پوست آزاد هستند و نیازمند اتصال به نقطه ای نخواهند بود و نخ هایی که نیازمند اتصال به پوست سر و یا یک ساختار ثابت هستند. این نخ ها می توانند با ایجاد کشیدگی پوست موجب از بین رفت چین و چروک های صورت و افتادگی آن شوند.

 

آیا باید ادامه درمان موهای زائد لیزر را تا زمان تکمیل بارداری به تعویق بیاندازید؟

اگر به تازگی درمان خود را شروع کرده اید و قصد اقدام برای بارداری دارید، بهتر است جلسات درمانی خود را به تعویق بیاندازید تا بارداری خود را به پایان برسانید. لیزر موهای زائد یک اثر تجمعی نیست، بنابراین هرگونه وقفه در برنامه لیزر، مزایای جلسات درمانی قبلی را از بین نمی برد. هنگامی که زایمان با موفقیت انجام شد، می توانید جلسات درمانی خود را در بهترین کلینیک لیزر، از سر بگیرید. تا آن زمان، انتخاب روش های جایگزین موهای زائد ممکن می باشد. برای لیزر در دوران شیردهی نیز حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

 

توضیحی مختصر از تزریق چربی به صورت

در این روش از چربی های اشباع شده و مازاد برخی از نواحی بدن برای پر کنندگی و جوانسازی صورت و یا حتی سایر اندام های اسیب دیده بدن طی فرآیندی کمک می گیرند. اغلب چربی های که در ناحیه شکم، پهلو، ران و باسن تجمع می شوند البته در افراد چاق و کسانی که از چرب های مازاد برخوردار باشند، استفاده می کنند، به طوری که با استفاده از ابزار های مخصوص مشابه سوزن های سرنگی بزرگ چربی های مورد نظر را از بدن به مقدار کافی تخلیه می کنند و سپس برای تزریق به نقطه ای دیگر آماده می کنند، با شستشو و پالایش چربی ها در محیط آزمایشگاهی است که کمی زمان بر تز است. در نهایت آن ها را با استفاده از ابزار های تزریقی به صورت وارد می کنند تا هر گونه علائم پیری و چین و چروک از بین برود. لازم به ذکر است که چربی های استخراج شده از بدن هر فردی را صرفا باید به همان فرد تزریق کرد به عنوان مثال: نمی توان از بدن فرد دیگری خواهر یا برادر چربی برداشت و به بدن خود تزریق نمود. به همین خاطر این روش برای افراد لاغر مناسب نیست.

نکات مهم برای قبل از تزریق ژل

  • قبل از انجام عمل تزریق ژل لب باید از نوع مارک و برند ژل های مورد استفاده اطمینان حاصل کنید و در صورت تایید پزشک تزریق شوند.
  • از توقعات و انتظاراتی که بعد از عمل از ظاهر خود دارید با پزشک در میان بگذارید.
  • در همان روز انجام تزریق ورزش نکنید. علاوه بر آن از هر گونه فعالیتی های جسمانی که باعث افزایش گردش خون در بدن تان می شود خودداری کنید تا نتیجه بهتری را کسب کنید.
  • حداقل 10 روز قبل از تزریق دارو های ضد درد را کنار بگذارید.

 

🌺👈کاربرد هایفوتراپی

🤩هایفو برای استفاده‌های زیبایی و جوا‌ن‌سازی پوست مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

✅کاهش چین و چروک پوست
☑سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی ✅گردن و غبغب (که به گردن بوقلمونی معروف است)
☑لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
✅بهبود وضعیت خط چانه
☑صاف و سفت کردن پوست صورت
✅لیفت گردن و دکلته
☑اصلاح طرح لبخند
✅قابل انجام برای تمام رنگ‌های پوست در هر زمان

 

 

تعریفی مختصر از بوتاکس در پوست مو و زیبایی

بوتاکس از ماده ای به نام سم بوتولینیوم از نوع A تهیه می شود و یک روش ایمن، موثر و کم تهاجمی که روز به روز بر تعداد متقاضیان انجام آن افزوده می شود، در حال حاضر در زمینه های مختلف پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که با هدف رفع یا پیشگیری از چین و چروک در صورت از آن استفاده می شود. میزان اثرات بوتاکس به تعداد دفعات تزریق بین 3-6 ماه، بستگی دارد. از آن جایی که بوتاکس نوعی سم تاثیر گذار در پایانه های عصبی است اثر بخشی آن سریع از بین می رود. باید دو مرتبه تزریق انجام شود تا نتایج بهتر و بهتر شوند.

Call Now Button