لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت

آیا همه افراد می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند ؟ لیزر برای چه موهایی مناسب است و چه زمانی باید انجام شود ؟ چرا برخی از افراد از لیزر موهای زائد نتیجه می گیرد و برخی نتیجه نمی گیرند و ممکن است دچار سوختگی در پوست شوند ؟ چرا برخی افراد با لیزر موهای زائد آنها ضخیم تر می شود ؟ دلیل بسیاری از این مسائل اینست که افراد بدون اطلاع کافی به مرکز غیر استاندارد مراجعه می کنند بدون اینکه بدانند کدام لیزر برای پوست آنها مناسب می باشد . در ادامه به طور مفصل به این مسائل می پردازیم .

نکات قبل از لیزر موهای زائد

قبل از هر چیزی بهتر است ابتدا به نوع پوست خود توجه کنید . رنگدانه های پوست در هر نژادی متفاوت می باشد . در کشور ما اکثر مردم دارای پوستی گندم گون می باشند که مناسبترین لیزر برای این نوع پوست ، دستگاه الکساندرایت کوترا می باشد . در صورتی که پوست بسیار روشن یا تیره باشد لیزر های دیگری که استاندارد می باشد مناسب است . پس بهتر است قبل از انجام لیزر بدانید کدام لیزر برای پوست شما مناسب است . در غیر اینصورت نه تنها موهای زائد برطرف نمی شود بلکه دچارعوارضی از جمله سوختگی در پوست می شود . برای این کار حتما با متخصص پوست مشورت کنید .

لیزر-موهای-زائد-صورت
لیزر-موهای-زائد-صورت

لیزر موهای زائد صورت

یکی از سوالات شایع افراد اینست که لیزر موهای زائد صورت نیاز به چند جلسه مراجعه دارد ؟ در حقیقت این موضوع بستگی به نوع لیزر دارد . لیزر سلن به دلیل دارا بودن پالس نوری یکنواخت و دو سیستم خنک کننده هوایی و سطحی ایمن ترین دستگاه در سطح دنیا شناخته شده است . این لیزر برای پوست های گیلانی مناسب می باشد . به همین دلیل تعداد جلسات برای رفع موهای زائد صورت بین 5 تا 6 جلسه می باشد . در برخی از تبلیغات مشاهده می شود که لیزر موهای زائد در 4 جلسه انجام می شود که اشتباه می باشد و فریبی بیش نیست .

بهتر است قبل از انجام لیزر بدانید کدام لیزر برای پوست شما مناسب است . در غیر اینصورت نه تنها موهای زائد برطرف نمی شود بلکه دچارعوارضی از جمله سوختگی در پوست می شود .برای مشاوره وتعیین وقت قبلی با کلینیک پاسارگاد کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست ؟

اگر لیزر موهای زائد تحت نظر پزشک متخصص و آموزش دیده انجام شود معمولا عوارض به حداقل می رسد . روشی ایمن است و برای فرد خطری ندارد . اگر دستگاه به درستی انتخاب شود و طول موج مناسبی داشته باشد سوختگی و تیرگی پوست به همراه ندارد .

هزینه لیزر موهای زائد صورت

هزینه لیزر موهای زائد بستگی به نوع دستگاهی که اپراتور یا متخصص استفاده می کند متفاوت است . بسیاری از افراد از آسیب بافت های زیرین مخصوصا غدد لنفاوی سوال می کنند . از آنجائیکه عمق نفوز لیزر در حد فولیکول های مو می باشد بنابراین بافت های زیرین را تحت تاثیر قرار نمی دهد. بنابراین عارضه خاصی در این مورد مشاهده نمی شود . برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد صورت با شماره  46017359 تماس بگیرید .

بیش تر بخوانید
آنچه که باید درباره لیزر CO2 بدانید!

مطالب مرتبط با این مقاله :

لیزر موهای زائد در بارداری

لیزر موهای زائد در پوست های سبزه 

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button