تزریق چربی به روش نانوفت

تزریق چربی نانوفت

پیوند چربی در طول دهه گذشته به دلیل خاصیت احیا کننده گی و بهبود کلی بافت پوست، مورد توجه قرار گرفته است. اما نانوفت چیست؟ نانوفت یکی از روش های تزریق چربی می باشد که تا کنون، به دلیل استفاده از بافت طبیعی و چربی فراوری شده دارای نتایج رضایت بخشی در بین بیماران بوده است. در این نوشته قصد داریم به توضیحاتی در مورد تزریق چربی به روش نانوفت، مزایا و عوارض آن بپردازیم. با ما همراه باشید؛

تزریق نانوفت چیست؟

نانوفت چربی فراوری شده و فیلتر شده از بدن می باشد که حاوی غلظت بالایی از سلول های بنیادی است. سلول های بنیادی، سلول های بیولوژیکی تمایز نیافته ای هستند که می توانند به سلول های اختصاصی متمایز شوند و نیز از طریق تقسیم سلولی، سلول های بنیادی بیشتری تولید کنند. نقش این سلول های بنیادی در بازسازی بافت های آسیب دیده بسیار حائز اهمیت خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از متخصصان زیبایی، از روش نانوفت برای جوانسازی پوست صورت و دست ها استفاده می کنند.

مزایای نانوفت

یکی از نکاتی که در تصمیم به انجام تزریق نانوفت مطرح می شود، این است که نانوفت چه مزایایی نسبت به روش های دیگر تزریق چربی دارد؟ در ادامه به مزایای این تزریق و آثار آن می پردازیم:

  • ماندگاری و تأثیر طولانی مدت
  • استفاده از مواد طبیعی و بهداشتی
  • کمترین ناراحتی و حاصل شدن بهبودی در کوتاه ترین زمان
  • دارای عوارض و خطر های احتمالی بسیار کم
  • برجای نگذاشتن اسکار در محل تزریق
  • بهبودی سریع محل برداشت چربی
بیش تر بخوانید
پی آر پی
تزریق-چربی
تزریق-چربی

معایب تزریق چربی به روش نانوفت

تزریق چربی به روش نانوفت از امن ترین و استاندارد ترین روش های تزریق چربی به شمار می رود، اما با این حال ممکن است تحت شرایطی خاص و در بعضی افراد عوارضی به شرح زیر داشته باشد:

  • احتمال ایجاد زخم در محل برداشت چربی یا در نقطه تزریق چربی که با انجام مراقبت های روزانه بهبود می یابد.
  • در موارد بسیار نادر ممکن است فرد به عفونت های خفیف مبتلا شود که با مصرف داروها و آنتی بیوتیک ها تحت نظر پزشک برطرف خواهد شد.
  • در برخی افراد محل تزریق ممکن است دچار تورم و کبودی شود که به مرور زمان و انجام اقدامات بهداشتی رفع خواهد شد.

چگونگی تزریق نانوفت

ابتدا بافت چربی از بدن، بیشتر از مناطق شکم و ران گرفته می شود. سپس چربی برداشت شده طی فرآیندی فراوری می شود که دارای سلول های بنیادی بسیار می باشد. در مرحله ی بعد، تزریق سطحی در پوست با تزریق های متعدد در سراسر ناحیه، با سوزن بسیار باریک انجام خواهد شد.

تزریق نانوفت معمولاً تحت بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می شود، تنها در صورت ترکیب با روش های دیگر، ممکن است این روش تحت بیهوشی عمومی صورت گیرد.

تزریق نانوفت چه تأثیری دارد؟

طی بررسی های انجام شده، مشخص شده است كه نانوفت بر روی پوست های آسیب دیده ناشی از پیری، آفتاب سوختگی و پوست های تغییر رنگ یافته تأثیر بسیار مفیدی دارد. سلول های موجود در پیوندهای چربی قادر به ترمیم بافت های آسیب دیده هستند و به نظر می رسد سلول های پوست را برای تولید موادی كه باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و جذب پروتئین های ساختاری اساسی می شوند، تحریک می كنند. همچنین این روش تاثیر مثبتی بر از بین رفتن جای زخم و اسکار دارد.

برای مشاوره وتعیین وقت قبلی با کلینیک پاسارگاد کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر نیز می توانید پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق نانوفت هستند؟

هر شخصی که پوستی آسیب دیده یا پیر داشته باشد، کاندید مناسبی برای نانوفت خواهد بود. همچنین بیمار باید چربی کافی در بدن داشته باشد تا بتوان از آن برداشت کرد. افراد مبتلا به بی اشتهایی یا ورزشکارانی که هیج چربی ندارند برای تزریق نانوفت مناسب نیستند.

بیش تر بخوانید
آر اف فرکشنال

مناطقی که بیشترین تزریق نانوفت در آن ها صورت می گیرد

  • مناطق مختلف صورت
  • دست ها
  • دکلته
  • در ناحیۀ گودی زیر چشم به منظور از بین بردن تیرگی و پر کردن این محل

خلاصه

امروزه نحوه ی تزریق چربی نانوفت بهترین و امن ترین روش برای جایگزینی سایر درمان های جوانسازی پوست می باشد. طی بررسی های انجام شده این روش تزریق کاملاً بی خطر، امن، سالم، مؤثر و ماندگار است و معمولاً بدن بیماران هیچ واکنشی مبنی بر آلرژی یا حساسیت به این نحوۀ تزریق نشان نخواهد داد.

مضاف بر این موارد با توجه به هزینه ی صورت گرفته، بیماران بهترین خدمات و نتیجه ای رضایت بخش دریافت می کنند.

نتایجی که از انجام این روش حاصل می شود به دلیل تحریک، ترمیم و جوان سازی ساختارهای اصلی صورت، طولانی تر بوده و ظاهر صورت یا سایر قسمت های بدن نیز که در آن ها تزریق چربی با استفاده از این روش انجام شده است، بسیار طبیعی و زیبا به نظر خواهد رسید. لازم به ذکر است که نتایج و ماندگاری تزریق چربی به روش نانوفت، حتی تا سه سال نیز مشاهده شده است.

کلینیک تخصصی پوست پاسارگاد با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز ترین تکنیک های درمانی آماده ی خدمت رسانی در زمینه ی نحوه تزریق نانوفت به شما عزیزان می باشد.

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه
Call Now Button