مزوژل و کاربردهای آن

مزوژل و کاربردهای آن

چین و چروک‌ها و علائم افزایش سن ناشی از تغییرات در آناتومی پوست و نیز عوامل دیگری هستند که تحت کنترل ما نمی باشند، اما خوشبختانه برای رفع این علائم و یا به تأخیر انداختن آن ها راه کارهایی وجود دارد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. روش هایی از قبیل تزریق فیلرها و چربی ها، تزریق بوتاکس، هایفوتراپی و غیره.
اما یکی از روش های جوانسازی پوست، مزوژل است که روشی درمانی برای تحریک فیبرو بلاست ها می باشد. این روش درمانی اثر بسیار چشمگیری در تولید کلاژن و الاستین پوست خواهد داشت که عوامل جوانسازی و درخشندگی پوست می باشند. تأثیر مزوژل بر پوست به صورت از بین رفتن خطوط روی پوست و جوانسازی آن می باشد.
حال در این نوشته قصد داریم به بحث مزوژل و کاربردهای آن بپردازیم. همراه ما باشید؛

جوانسازی پوست با مزوژل

مزوژل

تزریق مزوژل باعث آب ‌رسانی بلندمدت در عمق پوست خواهد شد که با این اثر پوست دارای درخشنگی طبیعی می شود و لایه های زیرین پوست شاداب تر و هموارتر خواهد شد.

همچنین مژوژل اسید هیالورونیک با تأثیر بلند مدت است. همانطور که می دانید اسید هیالورونیک بر پایه آب بوده و از این جهت به آب رسانی پوست کمک می کند که منجر به نرم شدن و افزایش حالت ارتجاعی پوست خواهد شد. حتی تزریق مقادیر کم مزوژل در زیر پوست باعث می شود که پوست به طور عمیق هیدراته شود.

بیش تر بخوانید
لیزر موهای زائد برای زنان باردار

کاربرد های مزوژل

از مزوژل می توان برای تزریق در پوست صورت، دست و ترمیم جای جوش و حتی مناطق حساس مانند گردن و سینه استفاده کرد. در این قسمت به کاربردها و اهداف تزریق مزوژل در نواحی مختلف صورت و بدن اشاره کرده ایم؛

  • از بین بردن چین و چروک ریز صورت و اطراف چشم ها، گونه ها و اطراف دهان
  • از بین بردن جای جوش
  • افزایش شادابی پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • درخشندگی پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و رفع خطوط ریز در ناحیه گردن
  • جوانسازی دست ها
  • رفع مشکلات رنگ پوست که اغلب بر روی قفسه سینه مشاهده می شود

روش انجام مزوژل

این روش در بهترین کلینیک پوست و مو با استفاه از سوزن های بسیار ریز تزریق می شود. به صورتی که بعد از بی حسی ناحیه تحت درمان از طریق کرم های بی حس کننده، مزوژل تزریق می شود و حدوداً 30 تا 60 دقیقه بسته به وسعت ناحیه به طول می انجامد.

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل

بعد از درمان بلافاصله می توانید به منزل بازگردید. فقط توجه داشته باشید که در هفته اول پس از تزریق از قرار گرفتن در معرض آفتاب و نیز سونا خودداری کنید و در هنگام خارج شدن از منزل استفاده از کرم ‌های ضد آفتاب با SPF30 یا بیشتر را فراموش نکنید.

همچنین به مدت دو هفته پس از درمان از درمان‌های پوستی و زیبایی در سالن‌ های زیبایی اجتناب کنید. بعد از دو هفته با مراجعه مجدد به پزشک و اجازه از طرف وی، می توانید مراقبت های پوستی خود را از سر بگیرید.
از مصرف داروهای رقیق‌ کننده خون مانند ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپیرین پرهیز کنید و در صورت لزوم باید یک هفته قبل از درمان با پزشک مشورت کنید.

برای مشاوره وتعیین وقت قبلی در رابطه با تزریق مزوژل و کاربردهای آن می توانید با کلینیک پاسارگاد، کلینیک زیبایی در تهران به شماره های 02146017359 – 02146017362 تماس حاصل نمائید. برای ارتباط بیشتر پیج ایستاگرام ما را نیز دنبال کنید.

زمان حاصل شدن نتایج مزوژل

نتایج حاصل از مزوژل بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده می باشد اما نتایج کامل بعد از 48 ساعت دیده می شود.

بیش تر بخوانید
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

مدت زمان ماندگاری این نتایج بسته به نوع باف پوست و رعایت نکات توصیه شده از جانب پزشک متخصص، معمولاً بین 6 تا 9 ماه باقی می ماند و سپس به تدریج اثر خود را از دست می دهد.

از عوامل تأثیر گذار در ماندگاری مزوژل تجدید جلسات درمانی است. به این صورت که یک برنامه تزریق مزوژل در پوست شامل سه جلسه درمانی با فواصل 2 تا 4 هفته ‌ای می باشد.

خلاصه

در پایان مهم است به این نکته اشاره کنیم که تفاوت مزوژل با ژل‌های تزریقی سنتی، هیدراته کردن و بهبود کیفیت پوست از طریق مزوژل می باشد و اثر برجسته سازی زیادی نخواهد داشت. اما هدف از تزریق ژل افزایش حجم و بهبود ظاهری پوست می باشد.

تزریق مزوژل توسط کلینیک زیبایی پاسارگاد، یک فرایند درمانی و زیبایی مؤثر و ایمن است. غیر از تورم، کبودی و قرمزی اولیه پس از درمان، به ندرت ممکن است عوارض دیگری نیز داشته باشد.

admin

مطالب مرتبط

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
Call Now Button